
(צילום: יונתן זינדל / פלאש90)
הדר מוכתר, יו"ר מפלגת 'צעירים בוערים', שהפכה לאחת הדמויות הבולטות במערכת הבחירות האחרונה, טוענת כי חלק מהפרובוקציות שלה נועדו להעביר את קהל העוקבים שלה שיעור בשיווק. לדברי מוכתר חלק מההתנהלות שלה היה מכוון.

עוד באותו נושא
הדר מוכתר: 'העם מטומטם'; וכמה קולות היא קיבלה
131
"יש לי ווידוי", פתחה מוכתר ציוץ נוסף שכתבה בחשבון הטוויטר שלה. לדבריה: "כל שגיאת כתיב שלי בפוסט, כל תמונה עם גומי, כל פה פתוח – הייתה אסטרטגיה מתוכננת שנועדה ליצור חשיפה".
מוכתר טענה כי "עשיתי לכם בית ספר בשיווק, באפס תקציב. עוד מעט פותחת את ליין ההרצאות שלי – 'סודות השיווק של הדר מוכתר".
הבוקר מוכתר עוררה פרובוקציה נוספת כשהתייחסה לתוצאות הבחירות וכינתה את המצביעים "עם של מטומטמים".
למרות שלא נעלמה לרגע, מוכתר פתחה את הציוץ שלה במילים "טוב, שמרתי על שתיקה מספיק זמן".
לאחר מכן שיתפה בתובנות שלה על תוצאות הבחירות וכתבה: "רוצים לדעת מה אני באמת חושבת על תוצאות הבחירות? העם מטומטם והעם ישלם".

עוד באותו נושא
הרב שמואל אליהו סופד למפלגת מרצ
18
"אל תבכו לי שמחירי הדירות יעלה בשנה הבאה ב 22%. אתם בחרתם בזה, תשלמו", כתבה.
כאמור, למרות שטענה לא פעם כי היא יכולה לעבור את אחוז החסימה וחסרים לה לכך רק כמה אלפי קולות, מוכתר קיבלה פחות מעשרת אלפים קולות.

עוד באותו נושא
תוצאות האמת: מרצ מתרחקת, הליכוד חוצה את מיליון הקולות
38
בציוץ אחר טענה מוכתר: "רק התחלנו. אני באה להיות פה לעוד הרבה זמן. עם 0 שקלים, תקציב עשינו היסטוריה. ממשיכה לבחירות המוניציפליות והארצית הבאות. טוויטר, רק התחלתי".
מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו