وصلة 01

وصلة 02

وصلة 03

وصلة 04

وصلة 05

ספק ענן אמריקאי גדול נפגע במתקפת סייבר – מעביר לקוחות לשירות Microsoft 365

שירות Hosted Exchange של Rackspace, מקל על ארגונים להשתמש בשרתי Microsoft Exchange עבור דואר אלקטרוני, החל להיתקל בבעיות ביום שישי, 2 בדצמבר. החברה אישרה את הבעיות ואמרה ללקוחות כי עליה לסגור את סביבת Exchange עקב כך. במה שהוא תיארה כ"כשל משמעותי".

ביום שבת, כמעט 24 שעות לאחר תחילת השיבוש, Rackspace חשפה כי הבעיות נגרמו על ידי "אירוע ביטחוני". Rackspace לא אמרה האם מדובר בתוכנת כופר או סוג אחר של מתקפת סייבר, וגם לא ברור אם הייתה פרצת מידע כלשהי הקשורה ללקוח או סוג אחר של מידע.

"ההשפעה הידועה מבודדת לחלק מפלטפורמת Hosted Exchange שלנו. אנו נוקטים בפעולות הנדרשות כדי להעריך ולהגן על הסביבה שלנו", אמרה החברה.

עד שהמצב ייפתר, המשתמשים קיבלו הוראה לעבור ל-Microsoft 365 עבור שירותי דואר אלקטרוני. החברה מציעה ללקוחות המושפעים גישה חופשית לשירות. בעדכון האחרון, Rackspace אמרה שהיא הצליחה לשחזר שירותי דואר אלקטרוני לאלפי לקוחות ב-Microsoft 365.

"בשלב זה, מעבר ל-Microsoft 365 הוא הפתרון הטוב ביותר עבור לקוחות, ואנו מעודדים לקוחות מושפעים לעבור לפלטפורמה זו", אמרה Rackspace ביום ראשון.

בעדכון האחרון באתר החברה נכתב: ״אנו ממשיכים לעזור ללקוחות לבצע את הפתרון המיידי של מינוף Microsoft 365 ועזרנו לאלפי לקוחות להעביר עשרות אלפי משתמשים לפלטפורמה זו. אנו מכירים בכך שההגדרה של Microsoft 365 יכולה להיות מאתגרת והוספנו את כל המשאבים הזמינים כדי לסייע בתמיכה ללקוחות.״ 

Source link

أخبار ذات صلة

وصلة 01

وصلة 02

وصلة 03

وصلة 04

وصلة 05